Fatta hur trött man vore idag..! Somnade inte förens klockan blev halv 4 eller nått, låg o snappa med *han*... Ja ni vet hur det är!! Sen vaknade jag kring 8 när alarmen ringde, men jag sket i det och somnade om igen. Nästa gång jag kollade klockan var den halv 10, tror jag.. Var så jävla trött, det kändes på riktigt som att jag var bakis eller nått, bläh! Aja, åkte med pappa in till stan idag och fick fixat nå grejer hoss skatteverket. Har varit så mycke strul den senaste tiden så det var riktigt skönt att få det ur världen! Sen har jag städat, bakat lite och försökt inte stressa upp mig... 
 
Nu har brorsjan kommit in dörren, TREVLIGT!!!♥ Är så sjukt trist att man inte får träffas oftare.... Han ska vara här tills söndag tror jag, passar bra då jag åker ändå. Man får bara njuta av de dagar man får tillsammans!♥ Han är ju en av mina bästa vänner även fast vi är syskon! Några klarar det ;) Min moster och min mormor är också här så jag tror vi har planerat en tjejtur till Haparanda imorron :) Aja, nu ska jag mysa med brorsjan, kolla film och äta norsk choklad!!♥
 
Vad har ni gjort idag?
 
 

Kommentera

Publiceras ej