De sista dagarna har jag tänkt mycke! Jag har tänkt på framtiden och hur jag ska göra nu när jag ska börja plugga till hösten... Det är 3 månader tills skolan börjar och tiden den stannar inte upp för att vänta på mig! Det största beslutet jag kommer vara tvungen att ta- är hur jag ska göra med Adde! Ska jag behålla honom, sätta bort honom på foder eller sälja honom? Vilket som måste jag fundera på vad som kommer bli bäst för honom efter hur läget kommer se ut. Han förtjänar bara det bästa och efter att mina tankar har surrat ett tag så börjar rädslan krypa fram- rädslan för att jag inte kan ge honom vad han förtjänar! Han behöver mer tid, mer uppmerksamhet och det vet jag! Jag vill inte ge upp honom för allt i världen och det känns så jäkla trist att ens sitta här å fundera över möjligheterna! Det finns så mycke bra i honom som jag gärna vill hitta, även fast det känns som att vi står still på samma ställe just nu! Jag vill inget annat än att ha min fina fina häst vid min sida så länge som det går! Jag vill kämpa för att allt ska gå ihop! Men så är det ju så att en gång måste man vara vuxen, se inuti sig själv och göra saker som man inte tycker om. Det gör mig tårögd att sitta här o skriva allt detta... Dock har jag ännu tid kvar innan jag måste ta ett beslut. Fast jag vet att när den tid kommer så lär det bli himla jobbigt oavsett vad som händer.. 
Mitt älskade hjärta!♥ Han som gör mig så himla lycklig! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej