Mjukisbyxorna på och håret upp i en slarvig toffs, typ så är det idag! Solen värmade på riktigt skönt när jag klev upp imorse, fast nu ser det ut som att den ombestämde sig... Sov sjukt dålig inatt då jag hade värsta huvudvärket (som fortfarande sitter kvar), inte det att jag sover bättre till vanligt med aah ni fattar! Smärtan i handleden börjar iallafall gå ner, so I got that going for me which is nice, haha! 
Pappa och Kriss åker till Norge idag, så det blir endast jag och mamma kvar här hemma.. Lite skönt måste jag erkänna! Kanske man släpper känna på allt stresset ett tag! Är lätt att det blir mycke stress och bråk här nu förtiden, allt för många bollar i luften!
Jag har legat i soffan sedan jag vaknade så jag borde snart börja städa här och göra klart.. Sen blev jag sugen på att baka nånting, hmm men vad..? x) Hoppas ni mår bra idag, vet att många har fått sommarlov nu! ;)   
 
 

Kommentera

Publiceras ej