Tjena folket, hur mår ni idag? Här har det pissregnat hela jävla dagen, så otrevligt... Hästarna har vore tokig som fan, jag vet inte varför men dom har aldrig betett sig sådär konstigt förut..! Hovslagaren var idag så nu är Adde så fin i sina hovor ;) Annars har jag varit hemma hela dagen, gjort allt som måste göras på en vardag. Skulle egentligen åka med mamma, moster, mormor och brorsjan in till stan idag, men eftersom hovslagaren skulle komma och Razokas ägare svängde inom så var jag tvungen att stanna hemma.. 
Annars har jag inte gjort så mycke, lugn dag! Lite trött är jag och generellt helt slut i kroppen..
Fast "ups and downs" måste man ju ha i livet, det är väll så man vet att man lever eller hur! ;) Aja, nu sitter vi hela syskongänget här med chips och godis! Believe me, det är normalt hoss oss, hehe! Jag och minsta brorsjan är typ beroende av Supernatural så ikväll bestämde vi oss för att börja på sesong 1 för tredja gången! Haha, do not ask why... x)  Jag hoppas ni har en trevlig kväll iaf, jag ska mysa på här i soffan! ;)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej