Tja, läget idag sötisar? Bra hoppas jag! ;) För stunden sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik! Det går i Aleks, Frispråkarn, David Kroon och Joakim Gisseberg! Det har vore en lugn söndag idag, inte så mycke som behövde göras.. Alex, Kriss och pappa har vore ute inatt och campat nånstans, jag fick inte följa med ;( Mamma väckte mig idag, så inte fick man sova ut..! Aja, nätterna är fortfarande jobbiga och jag sover så jäkla dåligt! Vaknar på morgonen och det känns som att jag är bakis, fatta hur det känns att vakna så varje dag...!
 
Tog faktiskt första promenaden med en av hundarna idag, har inte gjort det på 1 år ungefär..! Det va ganska mysigt och jag borde verkligen börja göra det igen, hehe! Det första jag gjorde när jag kom hem dock, var att äta glass och choklad, haha! YOLO liksom... x) Nu ska jag ut å flytta hästarna sen ska Adde få sin kvällsmat, därefter tänker jag bädda ner mig i soffan och kolla film! Har hittat världens gulligaste film (om man då har såna dagar när man bara vill se något sjukt cheesy och gråta lite) Den heter The First Time, sen är ju Dylan O'Brian med i den och han är ju skitnsygg! :) Haha, nej men nu ska jag få min rumpa upp från soffan och bli klar med hästarna!     
 
Ni får ha det så bra peepz! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej