Tja! Hur mår ni idag? Nu sitter jag på tågstationen i Linköping, väntar på tåget som ska ta mig hem till Norrland! 
Jag var i Motala igår och besökte Bona Folkhögskola, sjukt mysigt ställe! Pratade med en gubbe som är lärare där och jag fick även bekräftat plats där till hösten :) Promenerade längs GötaKanalen tillbaka till stationen i Motala och åkte med tåget vidare hit till Linköping.. Jag typ längtar sjukt mycke efter att få livet på g och börja på ny! Förövrigt har jag ingen fast plan på nånting utan jag har bara en massor av lösa idéer, hehe! Men jag är inte särskillt nervös, jag är ganska säker på att allt kommer lösa sig med tiden ;) Sen vet jag att när jag först fått alla mina idéer samlat till en fast plan- ja då fan kommer det gå! *kaxig tjej* hehehe! Nu ska jag bara komma mig hem och få prata lite ihop med pappa, då kommer det garanterat att lösa sig ;) 

Jag hoppas ni mår bra idag och att ni längtar efter helg och sommarlov och allt skönt som närmar sig med stormskritt! ;) Kommer upp ett inlägg senare, lite tankar och sådant.. (Om jag får internet på tåget då) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej