Tjaba folkens! :) Hoppas ni mår bra och njuter av att det är sommar!♥ Vilken skön dag det vore, solen stekar ju på som fan! Försökte ligga ute på balkongen ett tag, det blev nästan för varmt så jag var tvungen att gå in igen! Det är Norrbotten hörrni! På sommarn är det alltför varmt och på vintern är det alltför kallt! hahaha, det finns inget emellan! 
Dagen har inte bestått av så mycket, vi var ju ute o jobba hela dagen igår så vi fick slöa lite idag ;) Sen så har jag dragit på mig nån inflammation i armen/handleden.. Smärtan kom helt plötsligt igår, det vart lite bättre inatt men sen så kom den tillbaks imorse! Så min vänster hand duger inte till så mycket just nu! x) Vaknade med ett svullent öga också, haha jag fattar inte varför detta händer just nu!? Fast min kropp är ju ganska mottaglig för skador så... 

Aja, vi ska käka snart och sen tror jag vi ska ut köra en sväng! :) Hoppas ni har en mysig kväll, så hörs vi♥
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej