Idag finns det verkligen inget att klaga över! Solen skiner och det visar 30 grader i skuggan! Hur skönt som helst ju! Jag kom till Boden 06:14 imorse, mamma hämtade upp mig där.. När jag kom hem käka jag lite frukost, fick i mig en kopp kaffe och sen tog jag mamma sin cykel o for ut en sväng! Herregud jag har inte gjort det på hur länge som helst, va skönt dock, haha! Tog en dusch när jag kom tillbaks och då va klockan bara åtta...
Sen dess har vi vore ute i solen, jag är typ grillat nu! x)

Jag ska verkligen börja sätta igång Adde nu, så jag tog på honom sadel (lånade Razokas) satte upp på honom och lät han bara skritta runt i hagen och göra som han ville med mig på ryggen! Passade på att peta med skänkel och ge honom massa beröm varje gång han bestämde sig för att gå framåt! Höll på en halvtimme bara, va ju sjukt varmt! Nu har jag massa inspiration till att komma nånstans med honom, min lillkille!♥ Vi ska kämpa!!

Nu lär det bli grillmat ganska snart! Ah, det är sommar folkens!!!♥ Hoppas ni haft en trevlig dag och att ni får en mysig kväll vidare, ni förtjänar det! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej