Amen tjena folket! Hur mår ni idag då? Bra hoppas jag!♥ 
Jag vaknade och mådde helt jävla piss! Tog sovemedicin igår kväll, så det förklarar egentligen ALLT! Aja, fortfarande trött som fan men inget att göra åt det ;) Har inte så mycket planerat idag, ska skriva några mejl och sen är där dom vanliga sysslorna som måste göras.. Imorron kommer Alex, min mormor och min moster, det lär bli sjukt trevligt då jag inte träffat dom på jättelänge! Vet ej hur länge dom stannar, men jag gissar tills lördag eller söndag! Lär bli lite fika på stan och sådär, mysigt :) Hoppas brorsjan köper med sig norsk choklad, det är typ det enda jag saknar sjukt mycke, hahaha!! *Henriette känner sig tjock* Hahaha, jag är konstig... 
Bah, har noll energi.... Bara att bita ihop dock, världen rullar på oavsett! 
 
Ha en trevlig dag hörni, all kärlek!♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej