Idag är en lagom bra dag... Det är något som inte alls känns rätt i min handled! Lite otäckt.. Det är grått i vädret och det har regnat nonstop sedan igår, bläh! Jag blir alltid påverkat av vädret, så man blir ju lite grå i tänkandet, hehe! Fast det är ju lite mysigt ändå med regn, då behöver man inte ha dåligt samvete för att man stannar inne ;) 
Nu förtiden lyssnar jag sönder massa power låtar, behöver all styrka jag kan få! Kommer ett eget inlägg lite senare om tankar och planen kring sommaren och hösten! Är inte bara bara att flytta 140 mil för att börja skola, haha! Det lär bli mycke att tänka på!! ;) 

Nu tänkte jag inte göra så mycke, borde väll fixa middag åt familjen snart och sen kanske gå ut å busa lite med lillkillen!♥ Hoppas ni mår bra idag och att solen skiner!♥
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej