Tja, nästan precis kommit hem! En hel del som har hänt idag ;) Åkte imorse med mamma, mormor och moster mot Haparanda... Roligt vare, det är det alltid! Det får mig att inse hur man måste njuta av de ögonblick man får tillsammans med sin familj.. Jag saknar dom verkligen jättemycke och det är förjäkla trist att inte kunde få träffa dom varje dag vilket jag har gjort sedan jag blev födt.. 
Aja, sjukt trevlig dag hade vi iallafall :) Vi kom hem vid 5 typ och sen satt vi bara ute på balkongen och försökte bli tan, haha! Åkte sedan in till stan och käka på Allstar, hela gänget! Var så jävla mätt efter att jag kunde knapt resa mig x) När vi var klar med att äta bestämde jag, pappa och mina bröder att vi kunde ju gå o kolla en film ju när vi redan var i stan! Blev nya X-men och fy vilken bra film!!! Jag satt å ville gråta under hela filmen, jag vet inte varför... Riktigt töntigt, men den traff mig liksom rakt i hjärtat på nått sätt, hehe...! SÅ JÄKLA BRA, SE DEN FÖR FAN!!! x) Jag är sjukt övertrött, satt å garvskratta hela bilturen hemåt... Dom flesta skulle fråga om jag druckit nånting, vilket jag inte har även fast jag tänkte ta en cider eller vin eller nått när vi åt.. x) Usch, jag ska typ avsluta nu innan det spårar helt ur denna värld... 
 
Ni får sova så gott allihop!♥
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej